
حاتم شریفات، کارشناس امور قرآنی اداره آموزش و پرورش امیدیه در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: کارگاه توانمندسازی مربیان پرورشی مدارس امیدیه در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این کارگاه از صبح امروز، 11 آذر در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش امیدیه آغاز شده است، گفت: درویش، کارشناس فعالیتهای فرهنگی ـ اجتماعی مربی این دوره است که بیش از 100 مربی پرورشی مدارس امیدیه در این کارگاه حضور دارند و ساعت 15 امروز به پایان خواهد رسید.
شریفات هدف از برگزاری این کارگاه را توانمندسازی مربیان پرورشی، بالابردن سطح اطلاعات فرهنگی، دینی، آشنایی با آخرین تغییرات و مقررات آموزش و پرورش عنوان کرد.