معرفی برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی خوزستان
کد خبر: 2624932
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

معرفی برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان اعلام شد.

ناصر حق‌شناس، مسئول کانون قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه مسابقات قرآن و عترت در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، تواشیح، مفاهیم، دعاخوانی، مداحی، دکلمه و سخنوری برگزار شد، افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی گفت: سید جاسم موسوی، خلیل سواری و سید عزیز سیدنور رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت تحقیق را به خود اختصاص دادند. عباس عبدالله خسرجی، محمدامین نواصری و علی ایستان نیز رتبه‌های اول تا سوم رشته دعاخوانی را کسب کرده‌اند.

حق‌شناس ادامه داد: در رشته حفظ 12 جزء عبدالله میاحی رتبه نخست را کسب کرد. در رشته حفظ 7 جزء نیز سید مهدی موسوی‌نسب و علی ضفری به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند. همچنین سید علی موسوی‌زاده رتبه نخست رشته حفظ 5 جزء را کسب کرده است.

مسئول کانون قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: در رشته مداحی محمدمهدی باصداقت، آرش شهباز و محمد نعیمانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان د رشته دکلمه راضیه سلیمانی رتبه نخست را کسب کرد و زهرا ساعدی نفر اول رشته سخنوری را به خود اختصاص داد.

حق‌شناس افزود: سارا حصاد رتبه نخست حفظ 5 جزء و کوثر عبادی رتبه نخست حفظ 12 جزء را کسب کرد. همچنین در بخش کتبی مرضیه مهربانی‌نسب رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

مسئول کانون قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان در پایان عنوان کرد: رضا شریفی، رحیم شریفی، کبری ذوالفقاری،‌ الهه عموری و معصومه عطوی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

captcha