برگزاری محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 2673344
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
همزمان با هفته وحدت صورت گرفت؛

برگزاری محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک از برگزاری مراسم نورانی انس با قرآن همزمان با هفته وحدت در این یگان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمدصادق قادری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی مر کز آموزش‌های پدافند هوایی اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: هفته وحدت یکی از ایام‌های مبارکی است که به اتحاد هرچه بیشتر و وحدت ‌محکم‌تر شیعه و سنی کمک می‌کند.

وی بابیان این مطلب که پدافند هوایی اراک نیز در راستای استحکام بخشیدن به وحدت بین شیعه و سنی برنامه‌هایی را ‌در دستور کار خویش قرار داده است، افزود: برگزاری صبحگاه مهدویت، مراسم بیعت با امام زمان(عج) از جمله برنامه‌هایی است که برگزار شده است.

قادری از برپایی محفل نورانی انس با قرآن کریم در این یگان خبر داد و گفت: این محفل معنوی و روحانی در حسینیه چهارده معصوم(ع) این یگان برگزار شد.

وی اظهار کرد: مناقب‌خوانی، کارگاه تخصصی مهدویت، پخش فیلم محمد رسول الله(ص)، مسابقات ورزشی، مراسم نور‌افشانی و نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قادری در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت مهدویت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه ربیع‌المولود، برگزاری جشنواره صلوات، اهدای جوایز به نام‌های محمد و صادق، برگزاری زیارت پرفیض عاشورا و دعای توسل از برنامه‌های جانبی این هفته است.

وی با اشاره به تقدیر از سربازان اهل سنت، فعالان قرآنی ـ فرهنگی به‌مناسبت هفته وحدت، اظهار کرد: تهیه و توزیع برگه‌های پرسش و پاسخ با محوریت مهدویت به همراه جلسه پاسخگویی و برپایی نشست‌های شبانه با محوریت انتظار و شهادت از دیگر برنامه‌هاست.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در پایان، یادآور شد: جوانان و نوجوانان باید بدانند که تفرقه‌افکنی و جدایی مسلمانان از یکدیگر بزرگترین توطئه دشمنان اسلام است؛ از این‌رو با ایجاد اتحاد هرچه بیشتر از بروز و ظهور هرگونه فتنه جلوگیری کنیم.

captcha