
عبدالکریم بیدخ، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با رویکرد دینی ۲ بهمن در دزفول برگزار خواهد شد، گفت: شهرستان دزفول میزبان شهرستانهای اندیمشک و شوش خواهد بود.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در 8 ساعت تدوین شده است، ادامه داد: این کارگاه با حضور 90 روحانی، مداح و مبلغ از کانونهای فرهنگی ـ قرآنی و شورای هیأتهای مذهبی برگزار خواهد شد.
بیدخ هدف از برگزاری این کارگاه را اطلاعرسانی به اقشار مؤثر جامعه در زمینه اعتیاد عنوان کرد.