یادواره «شهدای کارمند» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 2736630
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
با حضور امام جمعه موقت تهران؛

یادواره «شهدای کارمند» در اراک برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک از برگزاری یادواره شهدای کارمند با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران خبر داد.

قاسم فراهانی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: یکی از مهمترین علل و نیاز به برگزاری یادواره شهدا قدرشناسی از رشادت‌های شهیدان، خانواده معظم آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و ازخودگذشتگی شهیدان است، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌واسطه شهیدان، راهنمایی‌های پیامبرگونه امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب موفق شده عزت و اقتدار ملی خویش را در سطح بین‌المللی به‌منصه ظهور رساند.

به گفته فراهانی، بزرگترین هدف برگزاری این یادواره این است که یادمان بماند که شهدا دین خود را به انقلاب ادا کرده و امروز ما هستیم که باید رسالت محول شده را خود را انجام و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی در ادامه از برگزاری پنجمین یادواره شهدای کارمند در اراک خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران مهمان ویژه این یادواره است.

فراهانی اضافه کرد: پنجمین یادواره شهدای کارمند فردا، دوم بهمن در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه این مراسم به همت حوزه بسیج ادارات کل ناحیه اراک و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مؤثری در زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا دارد و همه ما وظیفه داریم در این راستا گام برداریم.

captcha