برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بنیاد شهید آبادان
کد خبر: 2761064
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بنیاد شهید آبادان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله شهرستانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان دهه سوم بهمن برگزار می‌شود.

علی سامری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم این اداره خبر داد و با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌‌شود، افزود: 23 بهمن بخش شفاهی و 24 بهمن بخش کتبی این مسابقات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد، گفت: رشته‌های بخش شفاهی شامل حفظ، قرائت، ترتیل و صوت و لحن است. در بخش کتبی نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های تفسیر جزء 7 و مفاهیم اجزاء 1 تا 3 قرآن کریم تألیف مسعود وکیل شرکت خواهند کرد.

سامری با بیان اینکه برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی که اردیبهشت برگزار می‌شود راه خواهند یافت، گفت: احمد عامری و مریم جاسمی داوری این مسابقات را بر‌عهده خواهند داشت.

مرحله شهرستانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

captcha