نمایشگاه دستاوردهای بانوان فعال استان مرکزی برپا می‌شود
کد خبر: 2770145
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
با تأکید بر اقتصاد مقاومتی؛

نمایشگاه دستاوردهای بانوان فعال استان مرکزی برپا می‌شود

گروه اجتماعی: همزمان با دهه فجر دستاوردهای بانوان فعال استان در حدود ۳۰ غرفه از نمایشگاه منطقه‌ای با عنوان مشارکت بانوان در توسعه پایدار با تأکید بر اقتصاد مقاومتی در اصفهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

زهرا فرجی، مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از ایام الله فجر به‌عنوان دهه نمایش شکوه و عظمت حقیقی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دهه مبارک فجر بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و یاد بود حیات دوباره ملت ایران و یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری پانزدهم بهمن ماه به نام روز انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی، اظهار کرد: در این روز جشن بزرگ انقلاب اسلامی با مشارکت عموم بانوان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی همراه با تقدیر از بانوان نمونه برگزار خواهد شد.

فرجی در ادامه به پویایی بانوان استان مرکزی در زمینه‌ های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت : در دهه فجر امسال دستاوردهای بانوان فعال استان در حدود 30 غرفه از نمایشگاه منطقه‌ای با عنوان مشارکت بانوان در توسعه پایدار با تأکید بر اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی، برگزاری همایش زنان و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، جشنواره های مختلف فرهنگی ورزشی و خانواده گی، نشست‌های سیاسی با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت امام(ره)، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، نخبگان و ورزشکاران و اعزام کاروان سلامت به روستاها و مناطق محروم از  جمله برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه استان عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر جشنواره‌های طبخ غذا به‌منظور شورآفرینی و افزایش روحیه نشاط در بین اقشار بانوان سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و کتابخوانی، برپایی نمایشگاه هنرمندان منتخب استان، برگزاری مراسم شب شعر انقلاب با حضور بانوان شاعر، تقدیر از بانوان شاغل ادارات، دیدار با زنان سرپرست خانوار و زنان معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی و برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی امداد و نجات از دیگر برنامه‌های اجرایی این کمیته در ایام الله دهه فجر است.

captcha