راهیابی ۳ لرستانی به مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری
کد خبر: 2783007
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

راهیابی ۳ لرستانی به مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری

گروه هنر: گلشن حسنوند، آفرین پنهانی و فاطمه حبیبیان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان جزء برگزیدگان پایانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

محمدتقی کائیدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: گروه‌های داوری جشنواره بعد از بررسی فیلم‌های قصه‌گویی برترین‌های استان‌ها، گلشن حسنوند،مربی مسوول مرکز شماره 5 خرم‌آباد، آفرین پنهانی،مسوول کتاب‌خانه پستی خرم‎آباد و فاطمه حبیبیان، مربی فرهنگی مرکز شماره یک بروجرد را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برای شرکت در هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان کرمانشاه انتخاب کردند.
وی افزود: بر اساس تغییرات صورت گرفته در شیوه‌ برگزاری این جشنواره، مرحله‌ی پایانی جنبه‌ رقابتی ندارد و تمامی کسانی‌که در این مرحله حضور پیدا می‌کنند برندگان اصلی جشنواره هستند.
کائیدی ادامه داد: در این میان اداره‌کل فرهنگی‌ و امور استان‌های کانون با بررسی فیلم قصه‌گویی برگزیدگان استانی این جشنواره در مجموع 59 قصه‌گوی ایرانی را شامل 31 قصه‌گوی اصلی، یک برگزیده بخش فراگیر، 19برگزیده قصه‌گویان کتاب‌خانه‌ای و هشت برگزیده جشنواره قصه‌گویی رضوی را با رای گروه‌های داوری برای شرکت در مرحله‌ی پایانی جشنواره که روزهای 27 تا 30 بهمن 1393 در شهر کرمانشاه برگزار می‌‌شود، معرفی کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: در میان این قصه‌گویان مطرح ایرانی نام برخی از برترین قصه‌گویان جشنواره‌های گذشته کانون نیز به چشم می‌‌خورد.
داوری بخش پایانی این جشنواره را علی خانجانی، محمد سیمزاری، غلامعلی کیومرثی، مژگان خلیل‌پور و فریبا حبیبی، بخش فراگیر زهرا عبدالحی، مینو رجبی‌‌نیا و طاهره بشیر و بخش رضوی را مژگان خلیل‌پور، محمد سیمزاری و بهناز صفایی‌نایینی برعهده داشتند.
یادآور می‌شود، هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در روزهای 27 تا 30 بهمن در کرمانشاه برگزار می‌‌شود.

captcha