شناسایی نخبگان قرآنی در ماهشهر
کد خبر: 2817901
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

شناسایی نخبگان قرآنی در ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی: در نتیجه برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی نخبگان قرآنی پیش‌بینی شده است.

علی نیسی، معاون اجرایی کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی و مسئول دبیرخانه سومین دوره مسابقات علوم قرآنی صنایع پتروشیمی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات علوم قرآنی توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی، اظهار کرد: تدوین شیوه برگزاری مسابقات در این دوره به‌گونه‌ای است که علاقه‌مندان به رشته‌های قرآنی، کارکنان و خانواده‌ها آنها در هر سطح از مهارت و تسلط می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسایی نخبگان قرآنی در این دوره از مسابقات پیش‌بینی شده است، گفت: پس از پایان مسابقات شرکت‌کنندگان در مسابقات در قالب مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم سازماندهی می‌شوند تا بتوان براساس این بانک اطلاعاتی فعالیت‌های بعدی را برنامه‌ریزی کرد.

نیسی هدف از برگزاری مسابقات ایجاد شور و نشاط معنوی میان خانواده‌ها و تمسک به قرآن کریم عنوان کرد و افزود: اسلام به عنوان برترین دین الهی، علمی‌ترین، کاربردی‌ترین و منطقی‌ترین دستورات زندگی دنیا و آخرت را در اختیار ما قرار داده است.

معاون اجرایی کانون قرآن و انتظار شرکت عملیات غیرصنعتی تصریح کرد: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر ویژه کارکنان و همسران آنها 26 بهمن برگزار خواهد شد.

captcha