محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برپا شد
کد خبر: 2819188
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
به‌مناسبت روز نیروی هوایی؛

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برپا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن همزمان با نکوداشت ۱۹ بهمن در این یگان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمدصادق قادری، رئیس عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: 19 بهمن یادآور حضور جمعی از همافران و کارکنان نیروی هوایی با رهبر کبیر انقلاب است.

وی 19 بهمن 57 را روزی به یادماندنی برای همافران نیروی هوایی ارتش در ملاقات با حضرت امام(ره) دانست و افزود: همافران با حضور در پیشگاه امام راحل به ساحت مقدس ایشان ادای احترام کرده و بیعتی ماندگار و جاودان را برای همیشه تاریخ رقم زدند.

قادری اضافه کرد: حضور همافران نیروی هوایی در محضر امام راحل همچون زلزله‌ای اندک امیدهای واهی پهلوی را از بین برد و برای آنان تداعی کرد که هیچگاه ارتش و ساید نیروهای نظامی و انتظامی دست از حمایت رهبری و ولی امر خویش برنداشته و این مهم را با نثار خون خویش به اثبات خواهد رساند.

وی در ادامه اضافه کرد: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و بزرگداشت سالروز حضور همافران در محضر آن حضرت محفل انس با قرآن در این یگان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک در پایان، تصریح کرد: محفل نورانی و معنوی انس با قرآن صبح امروز با حضور جمعی از قاریان و حافظان یگان هوایی اراک، سپاه و نیروی انتظامی استان در مسجد چهارده معصوم(ع) این یگان برگزار شد.

captcha