کد خبر: 2819193
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

آغاز ثبت‌نام کارگاه تربیت مربی قرآن در مؤسسه محسن بن علی اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت‌نام کارگاه تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی‌ در مؤسسه محسن بن علی شهرستان اهواز ویژه بانوان بزرگسال آغاز شده است.

مرجان ریاحی‌نیا مسئول مؤسسه قرآنی محسن بن علی شهرستان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه ثبت‌نام کارگاه تربیت مربی ویژه پیش‌دبستانی در این مؤسسه آغاز شده است، اظهار کرد: زمان برگزاری این دوره 24 فروردین سال 94 تعیین شده است.

وی بیان کرد: این دوره آموزشی به مدت 5 روز و در قالب 40 ساعت برگزار می‌شود.

ریاحی‌نیا با اشاره به اینکه گذراندن دوره‌های روخوانی و روانخوانی، داشتن حداقل مدرک دیپلم و سن زیر 40 سال از جمله شرایط شرکت در این دوره است، گفت: اکبر عاشورخانی تدریس این دوره را بر عهده خواهد داشت.

ریاحی‌نیا تصریح کرد: به منظور تسهیل شرکت علاقه‌مندان حائز شرایط در این کارگاه آموزشی که دوره روخوانی و روانخوانی را نگذارنده باشند اقدام به برگزاری دوره‌های روخوانی و روانخوانی کرده‌ایم که از 2 اسفند آغاز خواهد شد.

مسئول مؤسسه قرآنی محسن بن علی شهرستان اهواز افزود: کلاس‌های روخوانی و روانخوانی به صورت سه روز در هفته برگزار می‌شود.

captcha