تشریح ویژه‌برنامه‌های تشییع پیکر شهید گمنام در استان مرکزی
کد خبر: 2910893
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

تشریح ویژه‌برنامه‌های تشییع پیکر شهید گمنام در استان مرکزی

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در فرماندهی انتظامی استان خبر داد.

فرهاد شاه‌محمدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام چهارشنبه، 13 اسفند در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی تدفین می‌شود.

وی بیان کرد: این شهید گرانقدر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است که پیکر پاک و مطهر ایشان مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان مرکزی و مسئولان در اراک تشییع و تدفین خواهد شد.

شاه‌محمدی با اشاره به مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید در اراک اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام عصر دوشنبه، 11 اسفند از ساعت 17 از میدان شهدا به سمت امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک تشیع می‌شود و پس از آن همزمان با نماز مغرب و عشا مراسمی با عنوان میثاق با شهید گمنام با حضور مردم شهیدپرور اراک در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ادامه داد: ویژه برنامه میثاق با شهید گمنام شامگاه دوشنبه، 11 اسفند در حسینیه شهدای کوی مصطفی خمینی اراک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی مراسم میثاق با شهید گمنام همزمان با عصر سه‌شنبه، 12 اسفند در مسجد خاتم‌الانبیاء کوی امام علی(ع) اراک افزود: مسجد سیدهای اراک نیز سه‌شنبه، 12 اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا میزبان این شهید گمنام است.

شاه‌محمدی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام از ساعت 21 تا 21:40 دقیقه سه‌شنبه 12 اسفند در قالب ویژه برنامه میثاق با شهید گمنام در مسجد ساعت اراک و از ساعت 21:50 تا 22:30 دقیقه در مسجد امام حسین(ع) خیابان طالقانی میهمان مردم ولایتمدار شهرستان خواهد بود.

وی تصریح کرد: مراسم تشیع پیکر شهید گمنام صبح چهارشنبه 13 اسفند از ساعت 10 از محل میدان ورزش به سمت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار و در نهایت پیکر پاک این شهید گرانقدر با حضور مردم و مسئولان در محل این ستاد به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، گفت: سرویس ایاب و ذهاب مراسم تشیع و تدفین این شهید گمنام از دو مسیر میدان شهدا و میدان سرداران به سمت میدان ورزش مهیا جهت استفاده عموم مردم مهیاست.

captcha