غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان هدف اصلی اجرای طرح بصائر در قرآن است
کد خبر: 2941619
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان هدف اصلی اجرای طرح بصائر در قرآن است

کانون خبرنگاران نبأ/ علی مؤید: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: هدف از اجرای طرح بصائر در قرآن، غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان به‌ویژه جوانان و پرورش اساتید و مربیان جهت اجرای طرح‌های قرآنی در سطح بخش روداب است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حسن ملوندی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: طرح بصائر در قرآن توسط هسته فرهنگی جوان نورالهدی روداب در حال اجراست.

وی بیان کرد: این طرح، ویژه بانوان جوان شامل تفسیر کامل قرآن کریم برگرفته از کتب تفسیر المیزان، نمونه، نور و البرهان است که با اتکا به آیات سبک زندگی اسلامی و جایگاه زنان در عرصه‌های اجتماعی، همزمان با حفظ قرآن کریم در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته، در پایگاه حضرت زکیه(س) توسط حجت‌الاسلام ابراهیم‌نیا در حال برگزاری است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار افزود: هدف از اجرای این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان به‌ویژه جوانان و پرورش اساتید و مربیان جهت اجرای طرح‌های قرآنی در سطح بخش روداب است.

ملوندی یادآور شد: احصا و فراخوان بانوان تازه مزدوج و جوان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای آنان با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از دیگر طرح‌های در حال اجرای این هسته فرهنگی در روداب است.

captcha