اجرای طرح استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان در سوسنگرد
کد خبر: 3128931
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

اجرای طرح استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان در سوسنگرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح استعدادیابی قرآنی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهرستان سوسنگرد در حال اجرا است.

احمد لمحیدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سوسنگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، بیان کرد: پس از اجرای طرح استعدادیابی قرآنی افراد شناخته شده در کلاس‌های آموزشی و دوره‌های تابستانه به صورت تخصصی شرکت داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از هفته آخر سال گذشته آغاز شده است، گفت: این طرح تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت و در همه مدارس شهرستان سوسنگرد در حال اجراست.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سوسنگرد هدف از اجرای این طرح را شناسایی نخبگان قرآنی و پرکردن اوقاف فراغت آنان در تابستان امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زینب جلیزی، نرجس منشداوی و زهرا آلبوعبید از جمله نخبگان شناسایی شده در این طرح هستند، گفت: این نخبگان قرآنی سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های استانی شدند.

لمحیدی افزود: انتخاب استعدادهای قرآنی برحسب تخصص دانش‌آموزان در زمینه قرائت و رعایت نکات تجویدی و صوت و لحن است.

معاون پروشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سوسنگرد خبر داد: تاکنون 300 دانش‌آموز پسر و دختر در همه مقاطع تحصیلی به عنوان استعداد قرآنی انتخاب شده‌اند که انتخاب این استعدادهای قرآنی بر عهده مربیان قرآنی و پرورشی دارالقرآن اداره آموزش و پرورش است.

captcha