ولایی‌بودن مشخصه بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 3165953
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

ولایی‌بودن مشخصه بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است

گروه اجتماعی: امام جمعه اراک با اشاره به اینکه انقلابی که توسط امام بزرگوار و مردم بزرگ ایران اسلامی به وجود آوردند زمینه عظیمی برای تشکیل شدن بنیاد ارتشی بزرگ قدرتمند و مکتبی به وجود آمد، افزود: این حسن بزرگ برای جمهوری اسلامی است که دارای ارتشی ولایی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی ‌فقیه در استان مرکزی امروز، 29 فروردین در صحبگاه مشترک روز ارتش و نیروی زمینی که در پدافند هوایی اراک برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز پس از 36 سال از گذشت انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات چشمگیر تحولات عظیم و ارزشمند در جمهوری اسلامی و منطقه هستیم.

وی افزود: اگر مسائل انقلاب را صرفاً از دیگاه امنیتی و نظامی بنگیریم توسط ارتش سرافراز کار بزرگی انجام گرفته است؛ چراکه در اوایل انقلاب تعداد کسانی که آموزش‌های نظامی دیده بودند بسیار محدود و انگشت شمار بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل ارتش جمهوری اسلامی از ابتکارات امام راحل است، اظهارکرد: انقلابی که توسط امام بزرگوار و مردم بزرگ ایران اسلامی به وجود آوردند زمینه عظیمی برای تشکیل شدن بنیاد ارتشی بزرگ قدرتمند و مکتبی به وجود آمد که در هیچ جای دنیا نمی‌توان ارتشی پیدا کرد که مکتبی باشد و این حسن بزرگ برای جمهوری  اسلامی است که دارای ارتشی ولایی است.

وی اظهارکرد: هشتاد میلیون جمعیت ایرانی به همراه تمامی یگان‌های مسلح گوش به فرمان یک فرمانده لایق، فداکار، مدیر و مدبر و مرجعی گرانقدر است و  ملت همیشه در صحنه این موضوع را در مسائل اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان پایان با گرامیداشت یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای نظامی به برکت خون شهیدان با صلابت ایستاده‌اند.

captcha