کد خبر: 3221981
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
موسویان پیشنهاد داد:

برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال در دهه کرامت

گروه فضای مجازی: رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد داد که در دهه کرامت، جشنواره رسانه‌های دیجیتال در کنار جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با شرکت عموم تولیدکنندگان محصولات چندرسانه‌ای تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست کارگروه رسانه‌های دیجیتال سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، پیش از ظهر امروز در مرکز رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.
سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی، با اشاره به افزایش عمق محتوای جشنواره امام رضا(ع) اظهار کرد: هر ساله شاهد عمق بیشتر محتوای جشنواره هستیم و مشارکت‌کنندگان تجربه بیشتری را می‌یابند و همین امر سبب می‌شود نام و آوازه جشنواره گسترش بیشتری پیدا کند.
وی افزود: جشنواره امام رضا(ع) باید به مرور زمان بر محتوا هدفگذاری کند و انگیزه لازم را برای تولید محتوای جدید در شرکت‌کنندگان ایجاد کند.
رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متأسفانه برای کسانی که علاقمند به مشاهده محصولات رضوی هستند، فکری نشده است و یکی از مواردی که بطورحتم باید مورد توجه قرار بگیرد، مستندسازی و در اختیارقراردادن تمامی محصولات جشنواره به علاقمندان است.
وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود در دهه کرامت، جشنواره رسانه‌های دیجیتال در کنار جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با شرکت عموم تولیدکنندگان محصولات چندرسانه‌ای تشکیل شود.
موسویان اظهار کرد: اقدام دیگر مرکز رسانه‌های دیجیتال برگزاری نمایشگاه استانی‌مان در مشهد همزمان دهه کرامت است که با این حرکت حمایتی از جشنواره خواهیم داشت.
وی یادآور شد: ارتقاء محصولات به نسبت سال گذشته به روش‌های تنوع‌بخش باید مورد نظر و توجه دست‌اندرکاران جشنواره قرار بگیرد و برای تحقق این امر برنامه‌ریزی بلندمدت انجام دهند.

captcha