همایش حکمت مطهر در خدابنده برگزار می‌شود
کد خبر: 3258292
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
همزمان با هفته عقیدتی- سیاسی سپاه؛

همایش حکمت مطهر در خدابنده برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خدابنده از برگزاری همایش حکمت مطهر همزمان با هفته عقیدتی- سیاسی سپاه در این ناحیه خبر داد.

محمدی،مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: هفته عقیدتی، سیاسی فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی ادامه داد: امروز به برکت نظام اسلامی نیروهای مسلح کشورعلاوه بر افزایش توان نظامی خود با قدرت ایمان در مقابل هرگونه تهدید دشمن می ایستند.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه خدابنده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، گفت: نشست حکمت مطهر در راستای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، غبار روبی مزار شهدا و نشست سیاسی در حوزه علمیه از جمله برنامه‌هایی است که طی این هفته اجرایی می‌شود.
محمدی خاطر‌نشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.
وی در پایان یادآور شد: عدم استحکام لازم در اندیشه، باور و اعتقاد موجب تاثیرپذیری و افتادن در دام‌های دشمنان می شود که برای جلوگیری از آن تعمیق و تقویت باورهای اعتقادی و بصیرت‌های سیاسی، اجتماعی که مبتنی بر آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) است همگان را در برابر آسیب‌ها بیمه می کند.

captcha