«جانبازان شهید»؛ تجدید‌ خاطره دیدار جانبازان قطع نخاع با رهبر انقلاب
کد خبر: 3279990
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کهندل خبر داد:

«جانبازان شهید»؛ تجدید‌ خاطره دیدار جانبازان قطع نخاع با رهبر انقلاب

گروه جهاد و حماسه: دومین یادواره «جانبازان شهید» که عصر امروز، ۲۰ اردیبهشت در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) برگزار خواهد شد، به تجدید خاطره دیدار سال گذشته جانبازان قطع نخاع کشور با رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد.

هادی کهندل، مدیر اطلاع‌رسانی معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: نخستین یادواره «جانبازان شهید» سال گذشته در محضر حضرت امام‌ خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب با حضور خیل عظیمی از جانبازان نخاع کشور برگزار شد که مورد توجه قشر ایثارگر و خانواده جانبازان و شهدا قرار گرفت.
وی ادامه داد: امسال و در نخستین سالروز این دیدار تاریخی، جانبازان قطع نخاع در حرکتی خودجوش، حلاوت این دیدار را در دومین یادواره «جانبازان شهید» گرامی می‌دارند که این مراسم عصر امروز، 20 اردیبهشت ساعت 16 در حسینیه حضرت فاطمة الزهرا(س) پادگان ولی عصر(عج) برگزار خواهد شد.
کهندل گفت: سازمان بسیج مستضعفین بنا به رسالت ذاتی خود و همچنین از آنجا که پاسداشت مقام جانبازان 8 سال دفاع مقدس از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری است، به حمایت و پشتیبانی از این یادواره که بانیان اصلی آن جامعه جانبازان قطع نخاعی است خواهد پرداخت.
وی تصریح کرد: در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی سعید حدادیان و حسین هوشیار همراه خواهد بود، جمعی از مقامات لشکری و کشوری همچون سردار علی فضلی و اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

captcha