دکور دیجیتال مسابقات بین‌المللی قرآن مخاطبان را خسته نمی‌کند
کد خبر: 3304056
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

دکور دیجیتال مسابقات بین‌المللی قرآن مخاطبان را خسته نمی‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجری طرح دکور دیجیتال سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: دکور دیجیتالی که برای سالن برگزاری این دوره از مسابقات قرآن در نظر گرفته شده مخاطبان را خسته نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد اکبرنژاد، مجری طرح دکور دیجیتال سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران درباره دکور دیجیتال که برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است، گفت: این دکور که در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برای نخستین‌بار رونمایی شد یک ابتکار هنری است که ال ای دی های به کار رفته در آن حدود 220 متر مربع است.
وی افزود: در این دکور دیجیتال با بهره‌گیری از ال ای دی های، شکل محراب ترسیم شده است و یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌های دکور طراحی شده برای مسابقات بین‌المللی قرآن این است که حاضران در سالن برگزاری مسابقات از لحاظ بصری هیچگاه خسته نمی‌شوند.
اکبرنژاد عنوان کرد: ساخت این دکور دیجیتال حدود دو ماه طول کشید و طرح کلی این دکور برگرفته از طرح‌های اسلامی و ایرانی و با بهره‌گیری از طرح‌های اسلیمی، کاشیکاری‌های سنتی و فضاهای مذهبی است.
وی یادآور شد: از دیگر ویژگی‌های این دکور دیجیتال آن است که رنگ‌های مورد استفاده در این دکور از رنگ‌های کاملا ایرانی و اسلامی است و رنگ غالب بر این دکور رنگ آبی فیروزه‌ای است.
وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌ها در برنامه‌های قرآنی و جشن‌های اهل بیت(ع) گفت: نگاه ما در طراحی این دکور دیجیتال این بوده که در فضای رقابت قرآنی در بین کشورهای مختلف جهان، الگوسازی کنیم تا سایر کشورهای اسلامی که اقدام به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن می‌کنند از چنین دکورهایی برای برنامه‌های قرآنی خود استفاده کنند.
مجری طرح دکور دیجیتال سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در پایان عنوان کرد: پیش از این بزرگترین دکور اجرا شده از سازه‌های نمایشگر در کشور متعلق به مراسم سالگرد ورود حضرت امام‌(ره) در فرودگاه مهرآباد در روز 12 بهمن سال 93 بود که به اجرا در آمد.

captcha