محفل انس با قرآن با حضور «فاروق احمد ضیف» در دشتستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3305960
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
جمعه؛

محفل انس با قرآن با حضور «فاروق احمد ضیف» در دشتستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه بوشهر از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور فاروق احمد ضیف، قاری کشور مصر به مناسبت میلاد حضرت سیدالشهدا(ع) در امامزاده ابراهیم(ع) دشتستان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: قریب به 60 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری همزمان با برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در استانها در حال برگزاری می باشد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ادامه افزود: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت میلاد امام سوم شیعیان حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار با حضور قاری برجسته مصری فاروق احمد ضیف و سایر فعالان و علاقمندان قرآنی عصر جمعه یکم خردادماه، ساعت 18:30 در امامزاده ابراهیم(ع) روستای نینیزک شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.

وقف یک باب خانه 200 مترمربع در روستای میانخره شهرستان دشتی
وی از وقف جدید یک باب خانه به مساحت 200 مترمربع در روستای میانخره شهرستان دشتی که توسط واقف نیک اندیش سرکارخانم حورالطیفی به نیت خیرات و مبرات وقف شده است، خبرداد.

ماه شعبان و رمضان موجب تحول در معماری شخصیتی افراد می‌گردد
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه استشمام عطر خوش رمضان از پنجره ملکوتی شعبان وارد می شود، گفت: ماه های رجب، شعبان و رمضان، برای انسان ها در سایر جوامع اسلامی روزهای بندگی، وحدت اسلامی و چنگ زدن به ریسمان الهی و کتاب الله است، که باید موجب تحول در معماری شخصیتی افراد گردد.

دیدار کاروان قرآنی «دیدار یار» بوشهر با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران
این فعال فرهنگی درپایان از اعزام کاروان 60 نفری نخبگان قرآنی استان بوشهر جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران خبرداد و عنوان کرد: کاروان نخبگان و اساتید قرآنی با عنوان کاروان «دیدار یار» در روز شنبه دوم خردادماه به مناسبت اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با آیت الله امام خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) بیت ایشان دیدار خواهند کرد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hossine
|
-
|
۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۵
0
0
باسلام احسنت بر حاج حامد فکوری خداوند در پناه قران شما راحفظ کند
captcha