مراسم نیمه شعبان در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3309635
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

مراسم نیمه شعبان در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان، گفت: مراسم ویژه نیمه شعبان با سخنرانی آیت‌الله نظری منفرد در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مرتضی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه نیمه‌شعبان در حسینیه اعظم زنجان، اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با این روز اجرایی خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به این مناسبت مراسم جشنی با سخنرانی آیت الله نظری منفرد، از سخنرانان برجسته کشوری و با مداحی حاج جواد رسولی و حاج جلیل محمدی سه شنبه 12 خرداد ماه از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره)، مطابق سنوات گذشته دسته عزاداری در روز 14 خرداد پس از پخش سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار خواهد شد. این مراسم از نخستین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: روز جمعه همزمان با 15 خرداد ماه نیز مراسم دعای ندبه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود که سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام بابایی،از اساتید حوزه‌های علمیه استان خواهد بود. جمع‌خوانی قرآن‌کریم نیز از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در طول این ایام برگزار می‌شود.

captcha