نمایشگاه دائمی محصولات قرآنی در شهرکرد گشایش می‎یابد
کد خبر: 3314902
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

نمایشگاه دائمی محصولات قرآنی در شهرکرد گشایش می‎یابد

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول دارالقران‌الکریم چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاه دائمی محصولات قرآنی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با عنوان «بصائر» در شهرکرد خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مهدی پرتوی اظهار کرد: فروشگاه دائمی «بصائر» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و برای نخستین بار در استان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این فروشگاه تخصصی و دائمی، محصولات قرآنی را در استان عرضه می‌کند، افزود: محصولاتی همچون قرآن، نرم‌افزارهای قرآنی، کتب داستانی قرآنی، لوح فشرده قرآنی، رحل، و تمام لوازم قرآنی در این فروشگاه عرضه می‌شود.

پرتوی نشر فرهنگ قرآنی در استان، تأمین منابع آموزشی مورد نیاز مراکز قرآنی مردمی و دولتی و متمرکز شدن محصولات قرآنی در یک مرکز مشخص را از اهداف  برپایی این فروشگاه برشمرد و گفت: با وجود این فروشگاه دیگر نیازی نیست که مردم استان برای تهیه محصولات قرآنی به دیگر استان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این فروشگاه زیرنظر سازمان دارالقرآن‌الکریم اداره می‌شود، اظهار کرد: اعتبارات این فروشگاه باید از طریق بخش خصوصی تأمین ‌شود.

فروشگاه «بصائر» در نبش ساختمان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در خیابان شریعتی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

captcha