فروشگاه «بصائر» در شهرکرد گشایش می‎یابد
کد خبر: 3315193
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

فروشگاه «بصائر» در شهرکرد گشایش می‎یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقران الکریم چهارمحال و بختیاری از برپایی فروشگاه عرضه کننده محصولات قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان با عنوان «بصائر» در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، مهدی پرتوی، مسئول دارالقران الکریم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فروشگاه دائمی«بصائر» همزمان با ماه مبارک رمضان و برای نخستین بار در استان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این فروشگاه تخصصی و دائمی، محصولات قرآنی را در استان عرضه می‌کند، افزود: محصولاتی همچون قرآن، نرم‌افزارهای قرآنی، کتب داستانی قرآنی، لوح فشرده قرآنی، رحل، و تمام لوازم قرآنی در این فروشگاه عرضه می‌شود.

پرتوی نشر فرهنگ قرآنی در استان، تأمین منابع آموزشی مورد نیاز مراکز قرآنی مردمی و دولتی ومتمرکز شدن محصولات قرآنی در یک مرکز مشخص را از اهداف برپایی این فروشگاه برشمرد و گفت: با وجود این فروشگاه دیگر نیازی نیست که مردم استان برای تهیه محصولات قرآنی به دیگر استان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این فروشگاه زیر نظر سازمان دارالقرآن الکریم اداره می‌شود، اظهار کرد: اعتبارات این فروشگاه باید از طریق بخش خصوصی تامین ‌شود.

به گزارش ایکنا، فروشگاه «بصائر» در نبش ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی استان در خیابان شریعتی همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغازمی‌کند.
 

captcha