«هاشم» برای جشنواره فیلم عمار تولید می‌شود
کد خبر: 3317828
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
توسط کارگردان لرستان؛

«هاشم» برای جشنواره فیلم عمار تولید می‌شود

گروه هنر: فیلم «هاشم» با موضوع زندگی شهید هاشم‌پور ویژه جشنواره فیلم عمار توسط محسن مرادی، کارگردان لرستانی تولید می‌شود.

محسن مرادی، کارگردان مستند «توکل» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در معرفی فعالیت‌های هنری خود گفت: برنامه من بعد از ساخت فیلم «توکل» با موضوع شهید مصطفی توکل‌زاده، ساخت فیلم «هاشم» برای جشنواره فیلم عمار است. کار تحقیقاتی این فیلم به پایان رسیده و در اوایل شهریور ماه سال‌جاری کار تولید فیلم هاشم اغاز می‌شود.

این کارگردان بیان کرد: زندگی‌نامه شهید هاشم‌پور فیلم‌نامه مستند من است چراکه زندگی این شهید پُر از زیبایی‌هایی است که وقتی به تصویر کشیده شود اشک مخاطب را سرازیر می‌کند.

وی با اشاره به این‌که شهادت این شهید در روز تاسوعا بوده است، عنوان کرد: زندگی این شهید یک زندگی حماسی است از مبارزه با گروهگ‌ها گرفته تا رفتن به جنگ و حتی نحوه شهادت وی در سال 59 در سوسنگرد به‌گونه‌ای خاص و زیبا بوده است.

مرادی  تصریح کرد: حتی اگر کسی در این راه مرا یاری ندهد من با تمام تلاش خود ساختن فیلم‌های زندگی شهدا را ادامه می‌دهم چراکه خود شهدا در این راه مرا یاری می‌دهند و برکت مزد توسط آن‌هایی است که برایشان کار می‌کنم و همین شهدا برکت زندگی و مزد مرا حتی 10 برابر پولی که یک اداره یا سازمان می‌تواند به من بدهد.

captcha