خاطرات رزمنده لرستانی در مراحل پایانی چاپ قرار گرفت
کد خبر: 3320108
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

خاطرات رزمنده لرستانی در مراحل پایانی چاپ قرار گرفت

گروه هنر: بزرگترین پروژه خاطره‌نویسی خاطرات خودنوشت حاج اسماعیل سپهوند به‌عنوان یک دایرة‌المعارف ادبیات دفاع مقدس لرستان مراحل پایانی ویرایشش را برای چاپ طی می‌کند.

محمدحسین امیدی‌پور، رئیس حوزه هنری لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با فعالیت‌های حوزه هنری لرستان در راستای معرفی دفاع مقدس گفت: بزرگترین پروژه این دوره خاطره‌نویسی خاطرات خودنوشت حاج اسماعیل سپهوند بود که تقریباً دایرةالمعارف ادبیات دفاع مقدس لرستان است و مراحل پایانی ویرایش را برای چاپ طی می‌کند.
وی با بیان این‌که این کتاب تقریبا در دو هزار صفحه نوشته شده و قرار است در چند جلد به چاپ برسد، افزود: داستان این کتاب توسط راوی از پیش از انقلاب شروع شده به انقلاب می‌رسد و این‌که چگونه انقلاب به دفاع مقدس می‌رسد و تا پایان انقلاب و بعد از آن در جریان تفحص، امروز در لرستان ادامه پیدا می‌کند.
رئیس حوزه هنری لرستان بیان کرد: امیدواریم که این کتاب را در ماه‌های آینده چاپ و عرضه شود و بتواند به‌عنوان یکی از کارهایی که به‌صورت ملی منتشر می‌شود و یک نسخه از آن به دفتر مقام معظم رهبری فرستاده می‌شود به‌عنوان یک نسخه ملی از دفاع مقدس این کتاب را ارائه کنیم.
امیدی‌پور افزود: علت این‌که خیلی روی این کتاب دقت کرده‌ایم این است که در وحله اول شاخص سازی کنیم  و می‌خواهیم این کتاب دفاع مقدس را به‌عنوان یک شاخص و مدرج  ایجاد کنیم که برای عزیزانی که می‌خواهند کار کنند بدانند در این رنج کار کنند چرا که کارهایی که شده است از سطح کیفی خوبی به لحاظ ادبی برخوردار نبوده یا منتشر نشده یا ناشران استانی در تعداد محدود چاپ کرده‌اند.
وی تصریح کرد: ان‌شالله کتاب مذکور به‌زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شود و به‌صورت ملی توزیع می‌شود و نیز جلساتی را برای رونمایی از این کتاب داریم.

captcha