حضور بیش از ۲۰ هزار نفر کردستانی در محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری
کد خبر: 3323065
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

حضور بیش از ۲۰ هزار نفر کردستانی در محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم شریف و قرآن‌دوست استان کردستان در ۱۲ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری، استاد رضا جمعه منصور خبر داد.

سلمان روحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: از حضور بیش از 20 هزار نفر از مردم شریف و قرآن دوست استان کردستان در 12 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری، استاد رضا جمعه منصور خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه رمضان افزود: از تاریخ هشتم تا 12 تیرماه استان کردستان میزبان قاری مصری استادرضاجمعه منصور بود که خوشبختانه این محافل با استقبال مردم شریف و قرآن دوست استان مواجه شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: محافل انس با قرآن در شهرستان‌های سقز، بانه، مریوان، سنندج، قروه، دیواندره و کامیاران برگزار شد. تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و استماع قرائت قرآن، معطر کردن فضای جامعه به نور تلاوت قرآن، آشنایی قاریان قرآن با تکنیک‌ها و سبک‌های متنوع قرائت، ترویج هنر تلاوت قرآن و ترویج سنت حسنه وقف از جمله اهداف این برنامه‌ها است که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌پذیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در پایان یادآور شد: امیدواریم این مجالس بتواند بر ترویج فرهنگ قرانی در جامعه بیافزاید و ان‌شاءالله در سال‌های آینده شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این محافل باشیم.
یادآور می‌شود، این قاری برجسته در سپاه بیت‌المقدس و زندان سنندج نیز به تلاوت قرآن کریم پرداخت.

captcha