
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) در 17 تیرماه مصادف با 21 رمضان و دسته جات عزاداری در سطح خیابان به عزاداری مولای متقیان پرداختند.

در این مراسم که برای اولینبار اتفاق افتاد همه هیئات سطح شهرستان در مسجد امام حسین(ع) گردهم آمدند و به سمت مصلای امام خمینی و به صورت دسته به عزاداری پرداختند.


حسین مریدی