
رباب سلیمانیفر، مدیر مؤسسه قرآنی نرجس خاتون اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دورههای طرح بشارت از سال 89 در این مؤسسه آغاز شده و تاکنون 2 دوره به پایان رسیده است. به فارغالتحصیلان نیز بعد از کسب نمره قبولی در آزمون مدرک اعطاء شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی نرجس خاتون اهواز افزود: در هر دوره 40 نفر حضور دارند و مدت پایان دوره نیز 4 سال ادامه خواهد یافت.
وی با اعلام اینکه آموزش مفاهیم کل قرآن کریم در قالب طرح بشارت با استناد به کتاب تفسیرالمیزان و زیر نظر ابوالفضل بهرامپور مفسر قرآن کریم برگزار میشود، اظهار کرد: کلاسهای روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه دانشآموزان مقطع چهارم ابتدایی تا دبیرستان با تدریس مربیان قرآنی مؤسسه برگزار میشود.
مدیر مؤسسه قرآنی نرجس خاتون شهر اهواز تصریح کرد: این کلاسها از 20 خرداد آغاز شد و تا ابتدای شهریور ادامه دارد.