بازدید هیأت قرآنی‌ کشور عراق از جامعه قاریان قرآن مشهد
کد خبر: 3339821
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

بازدید هیأت قرآنی‌ کشور عراق از جامعه قاریان قرآن مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: هیأت قرآنی کشور عراق ‌از جامعه قاریان قرآن مشهد بازدید و با مدیرعامل این مؤسسه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هیأت قرآنی کشور عراق ‌پنجشنبه، 15 مردادماه از جامعه قاریان قرآن مشهد بازدید و با مدیرعامل این مؤسسه دیدار کردند.

در این دیدار حجّت‌الاسلام شیخ‌علی نجّار، مدیر مؤسسه نورالزهرا(س) کربلای معلی هدف از این بازدید را به‌دست آوردن تجربیات تشکل‌های قرآنی موفّق و به‌کارگیری آن در کشور عراق عنوان کرد و گفت: مؤسسه نورالزهرا(س) به دستور حضرت آیت‌الله سیستانی بنیان گذاشته شده است و در حوزه آموزش همه سنین اعمّ از کودکان، نوجوان، جوان و بزرگسالان فعالیت‌های آموزشی و تربیتی را دنبال می‌کند.

محمد‌مهدی آقامحمدیان، مدیر‌عامل جامعه قاریان قرآن مشهد نیز ضمن خوش‌آمدگویی به هیأت قرآنی کشور عراق ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه شکل‌گیری جامعه قاریان قرآن مشهد و چارت تشکیلاتی و فعالیت‌های مؤسسه، آمادگی جامعه قاریان را برای تبادل تجربیات و اجرای برنامه‌های آموزشی در کشور عراق در چارچوب تفاهم‌نامه اعلام کرد.

در مقابل هیأت قرآنی عراق که از اعضای مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) و هیأت آموزشی و اساتید بسیج مردمی عراق‌(حشد الشعبی) بودند آمادگی خود را برای پذیرش گروه‌های اعزامی آموزشی و نیز میزبانی گروه های‌های آموزشی و زیارتی در عراق اعلام داشتند.

captcha