دهمین دوره آموزشی «رضوان» در اهواز به کار خود پایان داد
کد خبر: 3350904
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

دهمین دوره آموزشی «رضوان» در اهواز به کار خود پایان داد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه دهمین دوره آموزشی قرآنی «رضوان» در حسینیه امام رضا(ع) اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دهمین دوره آموزشی قرآنی «رضوان» که با حضور 150 نفر از متقاضیان مرد در حسینیه امام رضا(ع) اهواز برگزار شده بود، به کار خود پایان داد. این طرح از 27 خردادماه آغاز شده بود و تا 28 مردادماه با برگزاری آزمون با حضور شرکت‌کنندگان دوره به کار خود پایان داد.

طرح قرآنی «رضوان» در قالب کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و با مربیگری حسین محمدی، احمدرضا درخشان، سجاد نیل‌درار، ابراهیم عابدی‌پور، روحانی، صحرانورد و جلالی برگزار شده بود.

این دوره آموزشی در قالب دوره‌های آموزشی و به صورت کلاس‌بندی در حسینیه امام رضا(ع) برگزار شده بود که برنامه‌ریزی شده نفرات برتر هر کلاس نیز معرفی شوند.

در این طرح آموزشی 150 نفر شرکت کرده بودند که پس از برگزاری آزمون 127 نفر نمره قبولی را کسب کردند و موفق به دریافت گواهینامه قرآنی خواهند شد. همچنین از 22 نفر از نفرات برتر این دوره قرآنی تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایکنای خوزستان، میانگین سنی شرکت‌کنندگان این دوره نیز 18-9 بود و مراسم اختتامیه این طرح نیز پنج‌شنبه 5 شهریورماه و با حضور نفرات برتر برگزار خواهد شد.

captcha