یادواره سردار شهید حبیب‌الله داودآبادی و یکصد شهید شهر داود آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3352990
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
رضایی خبرداد:

یادواره سردار شهید حبیب‌الله داودآبادی و یکصد شهید شهر داود آباد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: در راستای حفظ ارزش‌های دینی و به منظور تکریم مقام شهدای شهر داودآباد یادواره‌ای تحت عنوان سردار شهید حبیب‌الله داودآبادی و یکصد شهید شهر داود آباد عصر پنج شنبه، 5 شهریور در مصلای این شهر برگزار می‌شود.

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گسترش ارزش‌های انقلاب، هوشیاری مردم ایران در جلوگیری از نفوذ اندیشه‌ها و باورهای ضد دینی غرب را از برکات خون شهدا دانست.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم‌هایی همچون یادوراه و شبی با شهدا ضمن یادآوری نام و یاد شهدای گرانسنگ تلنگری بر روح و روان جوانان این مرز بوم است که از حرکت در مسیر شهدا و امام شهدا غافل نباشند؛ چراکه این مسیر امن‌ترین و کوتاه‌ترین راه برای برقراری ارتباط با معبود است.

رضایی زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا را مستلزم برنامه‌هایی تأثیرگذار در جهت تقویت باورهای دینی نوجوانان و جوانان عنوان کرد و افزود: دشمن برای دوری و فاصله انداختن بین نسل امروز و دوران دفاع مقدس از سرمایه‌های کلان استفاده می‌کند؛ بنابراین ارتقای باور درونی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک کند.

وی یادکردن از مقام شهدای معزز را رسالتی سنگین بر دوش ملت و دولت و دیگر مسئولان نظام خواند و اظهار کرد: شهدا به ما یاد دادند تا از مسیر اصلی اسلام خارج نشده و برای حفظ  ارزش‌های دینی مجاهدت کنیم در همین راستا یادواره‌ای به منظور تکریم از مقام شهدای شهر داودآباد تحت عنوان یادواره سردار شهید حبیب‌الله داودآبادی و یکصد شهید این شهر برگزار می‌شود.

رضایی ضمن تأکید بر لزوم برگزاری یادواره شهدا، اظهار کرد: بدون شک خروجی این یادواره‌ها باید اطاعت از ولی امر مسلمین و ولایت‌پذری و حمایت از فرامین ایشان باشد؛ بنابراین باید برنامه‌هایی را که در این محافل برگزار می‌کنیم راهی به سمت نور و هدایت باشند.

این مقام مسئول در پایان، اعلام کرد: یادوراه شهدای یاد شده عصر پنج شنبه، 5 شهریور با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری، کارشناس مباحث خانوادگی در مصلای شهر داود آباد برگزار می‌شود.

captcha