کد خبر: 3354117
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

حضور فیلم «محمد رسول الله(ص)» در شبکه‌های اجتماعی

گروه فضای مجازی: حساب‌های کاربری فیلم «محمد رسول الله(ص)» در شبکه‌های اجتماعی همزمان با آغاز اکران این فیلم در ایران فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» همزمان با آغاز اکران از چهارشنبه ۴ شهریور، حساب‌های کاربری رسمی خود را در شبکه‌های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان فیلم و توزیع اخبار این پروژه سینمایی معرفی کرد.

این فیلم در شبکه‌های ایرانی آپارات، کلوب و لنزور حساب تأیید شده به زبان فارسی (muhammadmovie) دارد و در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک (MuhammadMovie2015)، اینستاگرام (muhammadmovie)، توییتر (MuhammadMovie) و گوگل پلاس (۱۱۸۲۷۸۹۹۱۹۵۳۹۶۸۸۹۲۰۵۳) به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی اطلاع‌رسانی می‌کند.

هویت این حساب‌های کاربری در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این فیلم (mohammadmovie.com) هم به تأیید رسیده است.

این فیلم سینمایی به کارگردانی مجید مجیدی به مدت ۲ ساعت و ۵۸ دقیقه همزمان با ولادت امام رضا(ع) اکران خود را در سطح کشور آغاز و پس از آن اکران‌های بین‌المللی آن همزمان با جشنواره مونترال انجام خواهد شد.

captcha