الگوگیری از اسوه‌های اخلاقی اسلام بهترین راه احیای اخلاق در جامعه است
کد خبر: 3357393
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

الگوگیری از اسوه‌های اخلاقی اسلام بهترین راه احیای اخلاق در جامعه است

گروه اجتماعی:فرماندار خرمدره با بیان اینکه دین مبین اسلام دارای بهترین اسوه‌ها و الگوهای اخلاقی است ،ابراز کرد: تا زمانی که افراد زبون و ناتوان و بی اخلاق الگوی ما در حوزه اخلاق قرارگیرند راه به جایی نخواهیم برد ولی الگو گیری از اسوه‌های اخلاقی اسلام راهکار مهمی در احیای اخلاق در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)از زنجان جمشیدشیخی، فرماندارخرمدره ظهر امروز، 11 شهریور درنشت با اصحاب رسانه شهرستان بیان اینکه خبرنگاران از جایگاه والایی در جامعه برخوردارند، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در حوزه انعکاس مطلوب اخبار در کشور برکسی پوشیده نیست.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه احیای اخلاق و اخلاق مداری یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: به طور قطع رواج بی خلاقی در جامعه نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت  و اکثر نا اخلاقی‌ها در جامعه ناشی از عدم آگاهی از محیط است.
فرماندارخرمدره با بیان اینکه دین مبین اسلام دارای بهترین اسوه‌ها و الگوهای اخلاقی است، ابراز کرد: تا زمانی که افراد  زبون و ناتوان و بی اخلاق الگوی ما در حوزه اخلاق قرار گیرند راه به جایی نخواهیم برد ولی الگوگیری از اسوه‌های اخلاقی اسلام راهکار مهمی در احیای اخلاق در جامعه است.
شیخی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیق همراه با رعایت اخلاق‌مداری باید سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد، یادآور شد: انتقاد سازنده و توام با ارائه راهکار نیز باید در اولویت کاری خبرنگاران قرار گیرد.
این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه همه ما باید همواره و درهر حال خداوند منان را ناظرگفتار و کردار خویش بدانیم ،خاطر نشان کرد: انسان اگر همواره خداوند را ناظر اعمال خویش بداند کارهای او رنگ خدایی به خود می‌گیرد و فراموشی خداوند در زندگی انسان را به لبه پرتگاه می‌کشاند زیرا این فراموشی باعث می‌شود انسان دست به هرکاری بزند.
وی با تاکید بر اینکه باید اتحادیه‌ای در شهرستان در راستای پیگیری مطالبات قانونی خبرنگاران تشکیل شود، اظهار کرد: از برگزاری کلاس‌های خبرنگاری  که حاوی مطالب به روز و آموزنده برای خبرنگاران شهرستان نیز می‌شود حمایت صورت می‌گیرد.

captcha