تلاش دشمن در گسترش بی‌‌تفاوتی بین جوانان است
کد خبر: 3357637
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

تلاش دشمن در گسترش بی‌‌تفاوتی بین جوانان است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان تلاش می‌کنند روحیه بی‌‌تفاوتی را در بین جوانان ما گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه درهمایش کشوری سه روزه مدیران و مسئولان بسیج رسانه سراسر کشور در کرمانشاه، با بیان اینکه شاخ و برگ نظام اسلامی درحال گسترده شدن در جهان است، گفت: موضوع فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و ملت ‌های مسلمان به لحاظ کرامت انسانی، مسلمان بودن، حمایت جمهوری اسلامی از مظلومان و دستورات الهی برای ملت ایران دارای اهمیت است.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به تکاپوی تشکل‌‌های مختلف در غرب برای از بین نرفتن نسل یک حیوان، گفت: سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر در مقابل فجایع انسانی و کشتار مردم بی‌دفاع در گوشه و کنار جهان دم نمی‌‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه منافع ملی ما بسیار موضوع مهم و حساسی است، بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند روحیه بی‌‌تفاوتی را در بین جوانان ما گسترش بدهند.

فرمانده سپاه حضرت نبی ‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بی ‌تفاوتی و محافظه‌ کاری را موضوعی خطرناک و دلیل رخ دادن حوادث خطرناک بیان کرد.

captcha