راهیابی آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر«سوره ماه»
کد خبر: 3360071
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
میرزایی خبرداد:

راهیابی آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر«سوره ماه»

گروه هنر: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از راهیابی و اجرای دو اثر نمایشی استان مرکزی در چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر «سوره ماه» با شعار «معنویت، اندیشه و هنر» خبر داد.

رضا میرزایی، رئیس حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند و با تأکید بر سه اصل مهم «دانش، اخلاق، ایمان»، بیست‌وچهارمین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» را با شعار«معنویت، اندیشه و هنر» گزار می‌کند.

وی از راهیابی آثار هنرمندان استان به این جشنواره در بخش منطقه‌ای خبرداد و گفت: دو اثر نمایشی «جفت هیچ» به نویسندگی و کارگردانی افق ایرجی و «آری زن‌ها همیشه منتظرند» نوشته امیر زاوش و به کارگردانی بهمن پارسا آرا آثار تولیدی حوزه هنری استان مرکزی هستند که به چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه راه یافتند.

میرزایی افزود: چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه 15 تا 17 شهریور ماه سال جاری با حضور هنرمندان منطقه 3 کشور شامل استان‌های ایلام، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، قم، لرستان و خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی اظهار کرد: نمایش«آری زن‌ها همیشه منتظرند» نوشته امیر زاوش و به کارگردانی بهمن پارسا آرا در روز یکشنبه 15شهریور در محل تالار استاد لاریان شهر اهواز اجرا شد و هنرمندان ناصر کریمی نیک و مهسا نظری در آن به ایفای نقش پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین نمایش«جفت هیچ» به نویسندگی و کارگردانی افق ایرجی امروز دوشنبه 16 شهریور در تالار آیینه با بازی محمد جواد شریفی، پوریا رضایی، مرتضی علیدادی، نفیسه مهری و الهه فربدزاده اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی در پایان گفت: برگزیدگان جشنواره مناطق به بیست‌و‌چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که در تهران برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

captcha