کد خبر: 3360849
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
در نشست طلاب و روحانیون؛

فعالیت‌های ۱۰ساله امام‌جمعه بروجن تجلیل شد

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از تجلیل و تقدیر فعالیت‌های ۱۰ساله امام‌جمعه این شهر در نشست طلاب و روحانیون بروجن خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: در نشست طلاب و روحانیان شهرستان بروجن که شب گذشته، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد از فعالیت‌ها و تلاش‌های 10 ساله امام‌جمعه بروجن در این شهر تقدیر و تجلیل شد.

در این نشست به نمایندگی از سایر طلاب و روحانیون شهرستان، فعالیت‌های شاخص و محوری امام جمعه شهر بروجن را چهاربخش فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و نظارت بر موقوفات مرحوم آیت‌الله‌زاده دانست.

وی با اشاره به برگزاری دعای ندبه در طول این سال‌ها در تفریح‌گاه ساسرد، رسیدگی به مسائل مستضعفان شهرستان، رسیدگی به ستادهای زیر نظر امام جمعه از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و ساخت مصلی نماز جمعه شهر بروجن و ساخت حوزه علمیه برادران و خواهران این شهر تصریح کرد: تجلیل و تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های امام جمعه شهر بروجن در بیان و با زبانی قاصر امکان‌پذیر نیست و در یک جمله باید گفت: اجرکم عندالله.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان افزود: در این نشست، لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود به پاس زحمات 10 ساله امام جمعه شهر بروجن، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی حسین‌نژادیان، از طرف اداره تبلیغات اسلامی تقدیم شد.

یادآور می‌شود، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر بروجن در چند روز آینده به صورت رسمی برگزار می‌شود.

محمدامین آقایی

captcha