شناسایی۲۰۰ کانون قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3362360
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
رضایی کوخدان خبر داد:

شناسایی۲۰۰ کانون قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه پیام نور

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: مدیر‌کل فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه پیام نور،گفت: در حال حاضر ۲۰۰ کانون قرآن و عترت دانشجویی شناسایی‌ شده است و اعتبار ویژه‌ای نیز برای آن‌هادر نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، فاطمه رضایی‌کوخدان، مدیر‌کل فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه پیام نور در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره قرآن وعترت پیام‌نور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام نور در بخش قرآن و عترت فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، اما هنوز با حد مطلوب فاصله‌ داریم، اظهار کرد: به‌ منظور فعالیت بهتر طی سنوات گذشته نسبت به شناسایی نخبگان قرآنی در بخش کارکنان و دانشجویان اقدام شده است.
وی گفت: در حال حاضر 200 کانون قرآن و عترت دانشجویی شناسایی‌ شده است که برای کانون‌های قرآن و عترت اعتبار ویژه در نظر گرفته‌ شده است.همچنین فرم‌هایی برای شناسایی نخبگان در بخش اساتید  آماده شده است اما در بخش اساتید شناسایی مطلوبی انجام نشده است.
مدیر‌کل فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه فضای قرآنی در کشور غریب است، افزود: ما مسئولان مدعی انجام فعالیت‌هایی هستیم، اما آنچنان که باید و شاید فعالیت نشده و نیازمند انقلاب در این حوزه هستیم.برای همین برنامه قرآنی که هم‌اکنون در حال برگزاری است از مسئولان زیادی برای حضور در این جمع دعوت‌ شده بود، اما شرکت نکردند و این شاید به دلیل اولویت‌ها باشد.
رضایی‌کوخدان با اشاره به اینکه باید در بودجه قرآنی تجدیدنظر شود، ادامه داد: در برخی از بخش‌های قرآنی کم‌کاری شده است و باید نسبت به اصلاح رویه موجود اقدام شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه پس از این جشنواره در روز عید غدیر اردویی ویژه فعالان قرآنی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این روز نخبگان و منتخبان این دوره به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

captcha