شعبه خردسالان جامعة‌القرآن‌‌ خوانسار افتتاح می‌شود
کد خبر: 3365229
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
همزمان با عید سعید قربان؛

شعبه خردسالان جامعة‌القرآن‌‌ خوانسار افتتاح می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: شعبه خردسالان جامعةالقرآن الکریم خوانسار روز پنجشنبه، ۲ مهر‌ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شعبه خردسالان جامعة‌القرآن الکریم‌ روز پنجشنبه، 2 مهر‌ماه‌ در خوانسار با حضور جامعه قرآنی افتتاح می‌شود.

مؤسسة جامعة‌القرآن الکریم، به‌عنوان مؤسسه‌ای فرهنگی ـ آموزشی و با هدف ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد ارتباط هر‌چه عمیق‌تر و ماندگارتر نسل جوان با قرآن کریم، در خردادماه سال 1377، هم‌زمان با عید سعید قربان، در شهر قم پایه‌گذاری شد و فعالیت قرآنی خود را از آغاز سال تحصیلی 78-1377 با پذیرش و گزینش یک‌صد و بیست نفر، از بین صدها داوطلب مشتاق آغاز کرد.

این مؤسسه جهت پیشبرد اهداف مقدس قرآنی و تربیت نسل حاضر و آینده با برنامه‌های آموزشی، اداری و مالی منظم و منسجم‌، دوره‌های آموزشی مختلفی در زمینه‌های حفظ، تفسیر،‌ مشاوره، مربی‌گری و ... برای مقاطع سنی مختلف مانند خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، بانوان و آقایان،‌ در‌نظر گرفته شده است.

افتتاحیه این مراسم با حضور ریاست جامعة‌القرآن الکریم کل کشور حجت‌الاسلام و‌المسلمین  سید‌محمد‌مهدی طباطبایی و سید‌محمد حسین طباطبایی(علم‌الهدی‌) در ساعت 15:30 در فلکه امام، حسینیه شهدا(مصلی نماز جمعه) برگزار می‌شود.

جامعة‌القرآن الکریم خوانسار در ساختمانی که خیرین وقف کرده‌اند با ریاست رستگارفر اداره خواهد شد.

در این مکان، برای خردسالان از 4 تا 6 سال‌ برنامه‌های قرآنی مانند روخوانی، روانخوانی، جزء 30 در قالب 4 کتاب، با حضور 6 مربی قرآن از مجرب‌ترین مربیان قرآنی که تماماً دوره‌های تربیت مربی را گذرانده‌اند، برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این مؤسسه در خوانسار، خیابان ثقل‌الاسلام واقع شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن 031-57770124  برای ثبت نام در کلاس‌های قرآنی آینده، ثبت نام کنند.

captcha