هزینه‌کرد دشمنان برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌های مختلف با اهداف خاص
کد خبر: 3365232
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

هزینه‌کرد دشمنان برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌های مختلف با اهداف خاص

گروه اجتماعی: امام جمعه اردبیل به هزینه‌کرد دشمنان برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌های مختلف با هدف‌های خاص اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان مطمئنا با هدف این فیلم‌ها را می‌سازند و باید جامعه ما برای مصون‌سازی خانواده‌ها از این آسیب‌ها با برنامه حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیروز، 28 شهریورماه در جمع طلاب حوزه علمیه جعفریه خلخال اظهار کرد: ایجاد فضای تربیتی سالم در خانواده و جامعه بسیار مهم است.
وی افزود: روحانیون و عالمان دینی نقش مهمی در تربیت و اصلاح جامعه داشته و عالمان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تبریک سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه در خلخال گفت: در جامعه باید فضایی سالم زیستی و تربیتی وجود داشته باشد و تربیت و عواطف در آن جاری شود.
آیت الله عاملی با اشاره به مشکلات به وجود آمده بر اثر سپردن کودکان به خارج از کانون خانواده مانند مهدهای کودک اظهار کرد: مادر و پدر در خانواده نقش مهمی در تربیت دارند و این نقش باید با دقت ایفا شود.
وی یادآور شد: مغز و قلب انسان‌ها برای تربیت در دست عالمان دینی است و اگر تربیت صحیح روی یک انسان انجام شود، مطمئنا جامعه ارتقاء یافته و از خدمات آن انسان بهره‌مند خواهد شد و در غیر این صورت اگر تربیت صحیح نباشد جامعه به بطلان کشیده خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به آسیب‌های اجتماعی و حضور گسترده شبکه‌های اجتماعی و بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره‌ای برای هویت‌زدایی از خانواده‌های کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمان از هر وسیله‌ای برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند و باید ما نیز در برابر این تهاجم فرهنگی دشمن احساس مسئولیت کنیم.
عاملی با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه بر اهمیت فضای مجازی دارند و ما نیز در سطح استان با ایجاد شبکه و کانون مهدویت و هویت با آگاه‌سازی نوجوان و جوانان به مبارزه با تفکر غرب برخاسته‌ایم.
وی به توهین‌ها و ایجاد خدشه در دین اسلام توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: اگر امام حسین (ع) در کربلا از هویت و حریت دین دفاع کردند و حسین نام گرفتند تربیت صحیح دامان فاطمه (س) را داشتند و خانواده‌ها باید همچون ائمه اطهار (ع) در تربیت فرزندان کوشا باشد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری به هزینه‌کرد دشمنان برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌های مختلف با هدف‌های خاص اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان مطمئنا با هدف این فیلم‌ها را می‌سازند و باید جامعه ما برای مصون‌سازی خانواده‌ها از این آسیب‌ها با برنامه حرکت کند.
آیت الله عاملی عنوان کرد: دشمنان با تبلیغات کلان ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی در پی پاشیدن بذر نفرت، فتنه و اختلاف در جامعه هستند و باید با روشنگری و بصیرت‌بخشی به خانواده و جامعه جلوی این هجمه‌ها را گرفت.
وی با تقدیر از مسئولین شهرستان خلخال و تلاش روحانیون و علما در این خطه عالم‌پرور خلخال گفت: امیدوارم سال جدید تحصیلی سال خوبی برای حوزه علمیه جعفریه خواهد بود و امسال بیش از ۸۰ نفر از علاقمندان به حوزه دین و معرفت در این مدرسه متبرک معنوی مشغول به تحصیل خواهند شد.
در ادامه حجت‌الاسلام رشتبری، امام جمعه خلخال نیز در سخنانی رتبه حوزه علمیه شهرستان خلخال در بین حوزه‌های استان را اول اعلام کرد و گفت: حمایت‌های بی‌نظیر از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و خیرین از حوزه علمیه انجام شده و ادامه خواهد یافت.
در این مراسم از اساتید و خیرین با اهداء هدایایی تقدیر شد.

captcha