کد خبر: 3382802
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

تلاوت در مجلس ختم همسفران

گروه فضای مجازی: سیاح‌گرجی، قاری بین‌المللی قرآن در آخرین پست اینستاگرام‌اش از لحظه قرائت آیاتی از کلام‌الله را در مجلس دوستانش روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم بزرگداشت «قاریان مهاجر الی‌الله» شامگاه سه شنبه ۱۴ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس - برخی از مدیران قرآنی - خانواده‌های جانباختگان قرآنی حادثه منا-اساتید و پیشکسوتان قرآنی - قاریان و حافظان قرآن کریم و عموم مردم قرآن‌دوست در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد.

در این مراسم مسعود سیاح‌گرجی، قاری بین‌المللی قرآن با حالی حزن‌انگیز قرائت می‌کند.

این قاری بین‌الملل در آخرین پست اینستاگرام‌اش نوشته است: رفتم ختم رفیقام...روز قبل بهم گفتن تلاوت کن،گفتم نمیتونم صِدام بدجور گرفته،حال روحی مناسبی هم ندارم.وقتی رسیدم بهم گفتن باید بخونی،تو باهاشون بودی،دوست دارن براشون بخونی!... وقتی وارد مسجد شدم، عکس این بچه ها رو دیدم، جگرم سوخت. مگه میشه باور کرد، با رفقایی که همسفر بودی و اون همه خاطره داری، حالا تو مراسم ختمشون، بشینی مثل بلبل چه چه بزنی؟خوندن، لطافت روح میخواد،آرامش میخواد...کمی صحبت کردم، تسلیت گفتم، گریه امون نمیداد، پخش مستقیم بود، مردم صلوات فرستادن... بعدش خوندم، ولی چه خوندنی!! صِدام خیلی خراب بود، با بغض توی گلو خوندم.... خوندم و آرزو کردم، تو روز قیامت دست من و که از قافله شون جاموندم بگیرن ...سلام به اون «لب های تشنه» و «بدن‌های خرد شدشون»...اقتدا کردند به مولاشون، حضرت عشق، حسین مظلوم علیه السلام.... فاتحه مع الصلوات

captcha