مسابقه عکاسی «نینوا در قاب» ویژه ماه محرم در هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3386545
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
برای دومین سال پیایپی؛

مسابقه عکاسی «نینوا در قاب» ویژه ماه محرم در هرمزگان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دومین دوره مسابقه عکاسی «نینوا در قاب» (عکاسی با تلفن همراه) از ابتدای ماه محرم در این استان برگزار شد.

مرتضی نعمت‌اللهی، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، گفت: هدف از برگزاری مسابقه عکاسی «نینوا در قاب» گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در جامعه دانشگاهی، شناخت بهتر قیام عاشورا و تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‌های عزاداری است.
نعمت‌اللهی گفت: دومین دوره مسابقه عکاسی «نینوا در قاب» با موضوعات محرم و کودکان، اماکن و بقاع متبرکه (مساجد و امام‌زاده‌ها) در ماه محرم، محرم و خانواده، محرم در شهر و روستای من و دانشگاه در ماه محرم با عنوان عکاسی با تلفن همراه برگزار می‌شود.
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: دومین دوره مسابقه عکاسی «نینوا در قاب» به‌همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، انجمن سینمای جوان هرمزگان و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس برگزار می‌شود.
نعمت‌اللهی در ادامه گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و دریافت فراخوان مسابقه می‌توانند به پایگاه‌اطلاع‌رسانی www.Jdhor.ac.ir  مراجعه نمایند.
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان افزود: داوری مسابقه «نینوا در قاب» به دو صورت مجزا صورت می‌گیرد عکس‌های دریافت شده در طول برگزاری مسابقه، ابتدا در معرض داوری عمومی گذاشته می‌شود و پس از پایان مهلت مسابقه به داوری آثار ارسالی خواهند پرداخت علاوه بر سه نفری که از طریق هیأت داوران انتخاب می‌شوند، سه نفر از کسانی که بتوانند بیشترین میزان رأی مثبت بازدید کنندگان را در شبکه‌ی اجتماعی  اینستاگرام به نشانی .neynava94 photo به دست بیاورند، به عنوان برنده داوری مردمی نیز معرفی خواهند شد.
نعمت‌اللهی در پایان بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه تا تاریخ 21 آبان‌ماه سال جاری و پایان ماه محرم است و پس از آن هیچ اثری را دبیر خانه تحویل نمی‌گیرد.

سمیراء تیموری

captcha