حسینیه و زینبیه اعظم زنجان میراث معنوی ارزشمند زنجانی‌ها هستند
کد خبر: 3387118
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

حسینیه و زینبیه اعظم زنجان میراث معنوی ارزشمند زنجانی‌ها هستند

گروه اجتماعی: رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه و زینبیه اعظم زنجان میراث معنوی ارزشمند زنجانی‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، محمد‌جواد غم‌پرور، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان  صبح امروز، 26 مهر در دیدار با هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان اظهار کرد: همه خادمان در زیبنیه و حسینیه در زیر پرچم و لوای امام حسین(ع)، خادم اهل بیت(ع) هستند.
وی با اشاره به اینکه به برکت وجود حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، زنجان جهانی شده است، تصریح کرد: بسیاری از مردم کشور با این که زبان ترکی بلد نیستند، اما در روز برگزاری مراسم‌های عزاداری مردم زنجان، ساعت‌ها به تماشای این مراسم عظیم می‌نشینند.
این مسئول با اشاره به اینکه باید حافظ و حامی این میراث عظیم معنوی بود، ادامه داد: مجموعه حسینیه اعظم طبق سنوات گذشته آمادگی دارد در همه زمینه‌ها چه نیرو و چه امکانات با زینبیه اعظم همکاری کند تا برنامه‌ها به نحو احسن انجام شود.
در ادامه این دیدار سید‌سجاد احمدپور، رئیس هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان نیز ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان اظهار کرد: مایه افتخار و سربلندی است که در حضور خادمان حضرت امام حسین(ع) هستیم.
وی با اشاره به همکاری مطلوب زینبیه و حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: امکانات زینبیه اعظم زنجان محدود است، اما با این وجود هم آمادگی برای همکاری با حسینیه اعظم زنجان وجود دارد.
وی با آرزوی موفقیت برای خادمان حسینیه اعظم زنجان،گفت: خوشبختانه حسینیه اعظم زنجان همیشه همکاری خوبی با زینبیه اعظم زنجان داشته است.
یادآورمی‌شود، دیدار هیئت امنای زینبیه و حسینیه اعظم زنجان در محل زینبیه اعظم زنجان با حضور جمعی از هیئت امنای هر دو مسجد برگزار شد.

captcha