پخش ۴ اثر از رادیو نمایش ویژه ایام سوگواری محرم
کد خبر: 3387185
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

پخش ۴ اثر از رادیو نمایش ویژه ایام سوگواری محرم

گروه هنر: «پیرغلامان تعزیه»، «راست پنجگاه»، «کاروان زیارتی» و «مخمصه» عنوان ۴ مجموعه نمایش در حال پخش از رادیو نمایش هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش «پیرغلامان تعزیه» به کارگردانی جواد پیشگر که در ایام محرم هر روز ساعت 8:30 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، ماجرای فرزند یکی از تعزیه‌خوانان قدیمی است که با یاد پدر درگذشته‌اش در محله‌شان، دوباره تعزیه برپا می‌کند.
«راست پنجگاه» عنوان نمایشی به نویسندگی سیدمحمد مساوات و کارگردانی میکائیل شهرستانی است که به مناسبت ماه محرم از رادیو نمایش هر روز ساعت 9:30 پخش می‌شود ماجرا‌ی خادم نابینا و تعزیه‌خوان امامزاده‌ای است که منتظر برگشت فرزندش از جبهه است.
نمایش «کاروان زیارتی» به نویسندگی رعنا طهماسبی و کارگردانی صدرالدین شجره نیز هر روز در ایام محرم ساعت 10:30 روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود، ماجرای همراه شدن آدمی خلافکار با کاروانی زیارتی در ماه محرم است که سرآخر به توبه و پشیمانی او منجر می‌شود.
همچنین نمایش «مخمصه» به نویسندگی مریم فتحی و کارگردانی حمید منوچهری به مناسبت این ایام هر روز ساعت 15 از رادیو نمایش پخش خواهد شد  و ماجرای متحول شدن یک دزد را در ماه محرم روایت می‌کند.

captcha