عمل به قرآن؛ مهمترین وظیفه برای قاریان/موفقیت در مسابقات هدف نیست
کد خبر: 3421793
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
قاری لرستانی مطرح کرد:

عمل به قرآن؛ مهمترین وظیفه برای قاریان/موفقیت در مسابقات هدف نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی: داوودی معتقد است مسابقات قرآن برای یک قاری تازه‌کار نباید اهمیت چندانی داشته باشد و مهمترین هدف برای این افراد باید عمل به قرآن باشد چراکه عمل کردن به قرآن موفقیت‎های خوبی را در پی دارد.

علی داوودی، از قاریان ممتاز لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با قرائت قرآن کریم، گفت: مهمترین کار برای افرادی که به تازگی کار قرائت را آغاز می‌کنند تقلید از قاریان بزرگ است چراکه قاریان مصری در دنیا صاحب سبک هستند و ما نیز در ابتدا باید از بهترین‌ها تقلید کنیم تا با اصول آشنایی اولیه را داشته باشیم .
وی افزود: دومین امر در رابطه با قرائت حضور در جلسات سطح شهر و مؤسسات قرآنی است چراکه سبب یادگرفتن اصولی قرائت قرآن می‌شود و در این راستا نیازمند حضور پیوسته در این جلسات است.
این قاری قرآن بیان کرد: سومین مورد برای موفق شدن در امر قرائت داشتن تمرین فراوان است چراکه هیچ کاری بدون تمرین نتیجه‌بخش نیست.
وی در پایان عنوان کرد: مسابقات قرآن برای یک قاری تازه‌کار نباید اهمیت چندانی داشته باشد و مهمترین هدف برای این افراد باید عمل به قرآن باشد  و همین عمل کردن به قرآن موفقیت‎های خوبی را در پی دارد.

captcha