
شاهین خزلی مسئول کانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان خرمشهر در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: نشست در محضر صحیفه شب گذشته 12 آبان با موضوع شرح «دعای دوم صحیفه سجادیه» با موضوع درود بر رسول الله(ص) و مقام والای ایشان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: حجتالاسلام محمدجواد عادلپور امام جمعه مینوشهر در این نشست این دعا را شرح کرد.
خزلی اظهار کرد: ویژهبرنامه «در محضر صحیفه» از سری برنامههای کنگره بینالمللی امام سجاد(ع) است که به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت امام سجاد(ع) از 12 تا 25 محرم در برخی شهرستانهای استان خوزستان برگزار میشود.
مسئول کانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان خرمشهر گفت: در پایان این نشست، مراسم قرائت دعای توسل به یاد شهید مدافع حرم؛ محمدرضا عسکری فرد که از مدیران کانونهای مساجد این شهرستان بود برگزار شد.