قرآن اختصاص به عصر رسول اکرم(ص) و یا قوم عرب ندارد
کد خبر: 3461083
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
حجت‌الاسلام رضایی:

قرآن اختصاص به عصر رسول اکرم(ص) و یا قوم عرب ندارد

کانون خبرنگاران نبأ:روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در محفل انس با قرآن که ۲۳ آذر ماه در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) نجارکلا جدید شهرستان سیمرغ برگزار شد گفت: قرآن کتاب هدایت است و کتابی نیست که اختصاص به عصر رسول اکرم(ص) و یا قوم عرب داشته باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام علی رضایی، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در محفل انس با قرآن که 23 آذرماه در  مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) نجارکلا جدید شهرستان سیمرغ برگزار شد با اشاره به فضیلت تلاوت قرآن کریم گفت: هرکس که می‌خواهد حافظ قرآن، حامل علوم و مفاهیم حقایق الهی باشد باید شخصیت، منش، بینش و نگرش او نیز در مدار الهی قرارگیرد و وجود خود را مستعد پذیرش نسیم رحمت رحمانی و جاذبه های قرآنی بگرداند تا جواز ورود به این فضای الهی را دریافت کند.

وی با اشاره به این مطلب که تربیت باید تربیت قرآنی باشد، افزود: قرآن کریم غنی‌ترین کتاب ‏عالم در تعلیم و تربیت ومعجزه الهی است زیرا از صدر اسلام تا کنون یک کلمه و حتی یک حرف ‏از آن کم و زیاد نشده است.

رضایی تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت است و کتابی نیست که اختصاص به عصر رسول اکرم(ص) و یا قوم عرب داشته باشد، کتابی است برای همه انسان‌ها، بلکه برای جنیان و تا روز قیامت هدایت‌گر همه آنان و حجت خداوند بر آن‌هاست.

روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم فرصت ارزنده‌ای است تا شیفتگان و مشتاقان انوار الهی ضمن خودسازی از فیض لایتناهی کلام وحی بهره‌مند شوند.

حمیدرضا گل‌محمدی

captcha