نخستین گروه نمایندگان خوزستان به مسابقات سراسری قرآن اعزام شدند
کد خبر: 3461462
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

نخستین گروه نمایندگان خوزستان به مسابقات سراسری قرآن اعزام شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه نخست از نمایندگان استان خوزستان به‌منظور شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته ۲۷ آذرماه به کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گروه نخست از نمایندگان استان خوزستان به منظور شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته 27 آذرماه به کرمانشاه اعزام شدند. گروه دوم از این شرکت‌کنندگان نیز دوشنبه 30 آذرماه به کرمانشاه اعزام خواهند شد.

استان خوزستان در این مسابقات با سید جاسم موسوی و سید عباس موسوی در رشته قرائت، رحیم شریفی، عبدالامام حمادی و محسن سلیمانی و ماجد نصری در رشته ترتیل، علیرضا سامری و محمدجواد محمدی‌مجد در رشته حفظ کل و  اسحاق زویدات و مهدی کثیر در رشته حفظ بیست جزء، محمد سیلاوی رد رشته حفظ 10 جزء، عیسی محمودی‌مزرعاوی در رشته معارف(مفاهیم) و رضا علیزاده در رشته اذان در بخش آقایان حضور خواهد داشت.

همچنین، در بخش بانوان و در رشته قرائت نزیهه جنامی و آمنه آلبوخنفر، در رشته ترتیل مرضیه جلال‌الدین صالحی و آمال ساعی و سنا منبوهی، در رشته حفظ 10 جزء یاسمن پیرا، در رشته حفظ 20 جزء مریم جاسمی، در رشته حفظ کل فاطمه پنبه‌دانه و در رشته معارف نیز مریم معینی‌پاک به عنوان نمایندگان استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از صبح امروز، 28 آذرماه در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

captcha