
به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجتالاسلام سمیعالله مردان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئولان شهرستان آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای حرم امامزاده هلال بن علی(ع) و امامزاده هادی(ع) تجدید میثاق دوبارهای با شهدا داشتند.
مسؤولان شهرستان همچنین با حضور در منازل سرداران شهیدعلی محمد اربابی، جانشین فرمانده لشگر ۸ نجف اشرف و سردار شهید شیخ جواد قاسمپور، جانشین فرمانده گردان امام محمدباقر، بار دیگر خاطره کربلای ۴ و ایثارگری این دو سردار شهید را زنده کردند.
۴ دیماه روز حماسه ایثار مردم آران و بیدگل نامگذاری شده است، در این روز عملیات کربلای ۴ آغاز شد و ۳۸ رزمنده از جمله دو سردار شهید آران و بیدگل در ۴ دیماه به شهادت رسیدند.
آران و بیدگل با تقدیم ۸۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس رتبه نخست ایثارگری کشور را به نسبت جمعیت دارد.
الهه دهقانی