برگزاری نمايشگاه فرهنگی در اسلام‌آباد
کد خبر: 3469556
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
همزمان با ایام دهه فجر؛

برگزاری نمايشگاه فرهنگی در اسلام‌آباد

گروه بین‌الملل: رايزنی فرهنگی ایران در اسلام‌آباد با همكاری موزه هنرهای ملی پاكستان به مناسبت فرارسیدن سی‌و‌هفتمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران نمايشگاه فرهنگی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رایزنی فرهنگی ایران در اسلام‌آباد، به مناسبت فرارسیدن سی‌و‌هفتمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران به همت رايزنی فرهنگی کشورمان در اسلام‌آباد و با همكاری موزه هنرهای ملی پاكستان نمايشگاه فرهنگی، هنری، صنايع دستی، عكس و پوستر، با حضور پنج نفر از هنرمندان برجسته اعزامی از ایران از تاريخ 12 تا 16 بهمن‌ماه در موزه «لوك ورثه»(هنرهای ملی) اسلام‌آباد برگزار می‌شود. 

در اين نمایشگاه کتب، منشورات رایزنی فرهنگی کشورمان و مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان، نسخ خطی، آثار هنری در رشته‌های منبت چوب، قلم‌زني روی مس، قلم‌زنی روی سنگ، لباس‌های سنتی، تذهيب و نگارگری همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری ايران و خراسان رضوی در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گيرد.

آئين افتتاحيه اين نمايشگاه روز دوشنبه، 12 بهمن‌ماه از ساعت 15 تا 17 به وقت محلی با حضور جمعی از شخصيت‌های علمی، فرهنگی، هنری و سياسی هر دو كشور و با شركت علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ايران اسلامی برگزار می‌شود.

اين نمايشگاه تا روز جمعه، 16 بهمن‌ماه همه روزه از ساعت 10 تا 17 به وقت محلی پذیرای بازديد‌كنندگان است.

captcha