دهه فجر امسال با 11 یادواره شهید در تربت جام
کد خبر: 3470255
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

دهه فجر امسال با 11 یادواره شهید در تربت جام

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر شهرستان تربت جام با حضور معاون فرماندار، مدیران ادارات و مشاور فرماندار در امور ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت‌جام برگزار شد.


به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت جام در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به‌خصوص شهدای این منطقه گفت: 11 یادواره شهدای فجرآفرین شهرستان تربت‌جام در ایام‌الله دهه‌فجر به‌همت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر نهادهای این شهرستان برگزار می‌شود.
نجفی به اعلام با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام در این ایام ادامه داد: با اعلام به تمامی بخشداری‌ها و دهداری‌ها مقرر شده است که در ایام‌الله دهه فجر تعویض پرچم، گلباران و عطرافشانی گلزار و قبور شهدا از طریق این دو بخش در بخش‌ها و روستاها انجام شود.
وی با تأکید بر جایگاه خانواده‌های معظم شهدا گفت: در این ایام با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن در منازل خانواده 4 شهید فجرآفرین از این خانواده‌‎های ایثارگر تقدیر و تجلیل می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام به برنامه‌های این ایام اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه 15 بهمن‌ماه همزمان با سایر نقاط کشور گلزار 100 شهید شهرستان تربت‌جام گلباران و عطرافشانی‌ می‌شود.
نجفی نصب تصاویر شهدای هر روستا در ابتدای ورودی جاده‌‌ها و معابر، دیدار با خانواده‌های شهدا قبل از برگزاری یادواره‌های این غیورمردان را از دیگر مصوبات نشست کمیته ایثارگران دهه فجر این شهرستان اعلام کرد.
در پایان این نشست از پدر شهید سردار جعفر خانلری، مجتبی گل‌محمدی جانباز 70 درصد، فرزند شهید محمد شریفی و جهانگیر عطایی آزاده هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.
فرزاد رشتی
captcha